- Krig! -

Så var jag hemma i Dalsbruk då. Igår kväll åkte jag och hälsa på Linda och Fredrik och genast efter att jag kommit hem klädde jag på mig utekläderna och hade världens snöbollskrig med I:) Herregud vad det var krut i ungen, han bara kastade och attackerade mig hela tiden. Han brydde sig inte heller om att hela han var full med snö, och då jag "mejade" ner honom och frågade om han gav sig sa han varje gång "nej" gapskrattade och öste mera snö på mig. Jag var helt slut då jag kom in efter allt springas:)

Idag började dagen lika energiskt, jag gick, observera gick ner med I till dagis klockan halv 9 på morgonen. Jag tog Alma hunden med och I i handen och så gick vi. Jättebra gick det, och bara ibland var I tvungen att pausa i någon snöhög för att vila sig en stund:)Efter att jag äntligen var hemma fortsatte jag med att vara aktiv och läste hela boken om partier i statskunskapen, nu är jag NÖJD!

På eftermiddagen gick jag till kusinerna och sedan till moffa och hälsa på. Sedan gick  jag hem igen. Efter att mamma kom hem från skolan( :) ) fixade hon mumsig lax som vi nyss ätit, jättegott! Nu ska jag strax ut igen och bygga snögubbe med I, antar att det slutar i krig igen...:)

Imorgon hem till V:)! Ha en bra fredag!

Kommentarer
Postat av: Kenny

hehe!! du skriver rikit lika som ja skrev i lågstadie i mina uppsatser, sen gick ja dit, sen gjord ja de sen gick vi dit.. :D haha!1 känd rikit igen mej! :D Kram!

2009-01-23 @ 20:31:31
Postat av: Josefin

Jag vet:D. Jag hade lite sån fiilis då jag skrev:P!

2009-01-23 @ 21:42:46
Postat av: Alexandra

Hah! Ps. Jag fatta rubriken (Sunes Jul) :)

2009-01-24 @ 12:58:09
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se/
Postat av: Josefin

Jepp:D!

2009-01-24 @ 18:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0