- Kött och potatis -

Vrålhungrig är jag! Var just till butiken och handlade dagens mat, köttsås, morötter potatis och kokta grönsaker. Tänkte att jag skulle vänta med maten tills V kom hem, men jag klarar inte av det, så nu kokar allt på spisen redan. Jag kan inte hjälpa det, är jag hungrig så är det inte mycket jag kan vänta!

Vad härligt det var att gå ut och gå. Jag gick dessutom enbart så att solen hela tiden lyste i ansiktet:) Önskar att det hela slutet av vintern är sånt här väder!

 Jag sökte annars låtar också, hittade en, EN, bra låt. The Script - Breakeven! Gud så dåligt medlåtar det finns nu, jag blir frustrerad! Men den här låten var riktigt bra, chill- låt med ett skönd sound.

Nu måste jag få mat i mig, och snart kommer älsklingen hem, jippii:)! Laters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0