- Korvsås -

Okej, jag har en del övning kvar tills jag kan laga lika god korvsås som min mommo gjorde. Dagens sås smakade salt och ja, egentligen ingenting annat! Usch, int ens majsen jag addade gjorde såsen godare. Jag var dessutom tvungen att ringa till moffa och fråga om jag skulle steka korven först eller sist, där ser man vilken kock jag är! Ialla fall ska jag säga till V att den är jättegod och sen ska jag pina honom att äta upp allt, haha! Nånä, kanske inte..

Nu skulle jag egentligen vilja lägga mig på soffan och se på Friends ända tills V kommer hem, men borde antagligen gå ut och gå. Fast om jag går ut och gå, kommer jag att gå till Citymarket och köpa kladdkaka, och då är frågan om det lönar sig att gå ut och gå över huvudtaget eftersom jag genast efteråt kommer att smaska i mig den..?Hmm, fast å andra sidan går jag inte ut och gå för att "träna" utan för att det är så himla skönt. Så jo, jag ska gå nu!

Ska försöka hitta lite musa först..riktigt feel-good musik vill jag ha. En riktigt bra feel - good låt har jag redan: John Mayer - Clarity, jätteskön röst den killen har. Ha en skön kväll!À bientot!

Kommentarer
Postat av: Anonym

UUUJEEEE, de kommer despis ikväll!! ;) så Josefin, du måst nog fara o kaufa den där muddisen tills dess! :D

2009-01-26 @ 18:05:12
Postat av: Josefin

JEpp:D! Haha, jag köpte glass ist, choklad:D!

2009-01-26 @ 19:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0