- Istappar -

Herrejösses vad dagen gått snabbt! Plötsligt är det kväll och man funderar vart dagen tagit vägen:)

Hade först sång vid 14.30 idag, och kom fram till att jag inte orkade handla i stan eftersom jag skulle ha varit tvungen att släpa hem alla kassar i bussen, nej tack! Ska åka med V imorgon istället så att han får bära kassarna:) Hihi!

Har mycket att stå i imorgon så det är bäst att jag börjar söka mig i säng. Läste annars klart "Skugga" idag, en helt bra bok, lite "tråkigt" slut om man jämför med resten av boken, men helt klart läsvärd. Under läsandet märkte jag att jag helt säkert har nå fel i mina händer, de var ISKALLA hela tiden! Jag kunde knappt styra fingrarna att vända blad, och sen då jag, efter all möda, fått dem till bladet tog det en evighet att svänga det! Tack och lov kom V in lite nu och då och värde mina händer i sina varma lena:) Jo, jag var för lat för att  själv gå upp och värma dom i varmt vatten,hih! Mamma sa dock att hon har likadant, kanske det är ett släktfel..?

Nej nu ska det sovas! Ha en god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0