- Guitar Hero, not... -

Morning! Ännu en härlig dag att njuta av! Jag har sovit jättebra inatt och känner mig riktigt utvilad. Filmen jag såg igår tyckte jag att var jättebra och jag rekommenderar den. Jag tyckte att den var väldigt vacker och sååå romantisk! Inte kanske riktigt en direkt "feelgood" - film, men helt klart i min smak!

Jag blir så irriterad på att jag inte hittar nå bra låtar. Var finns alla nya, bra låtar? Fruktansvärt frustrerande och jag skulle mer än gärna vilja byta ut sortimentet i spelaren, men hur ska jag kunna göra det utan ny musik! ÅÅH!

Och om någon vet en bra sida med gitarrackord får man gärna säga till mig. Jag vill lära mig spela gitarr! Kanske jag måste fråga Linda om hjälp, hon borde ju kunna alla ackord. Jag tror Vs entusiasm smittat av sig på mig, plötsligt tycker jag det är jättekul med gitarr!Kanske får bli mitt nyårslöfte, att lära mig spela gitarr. Hmm, nää, lika bra att inte avlägga något löfte, onödigt att göra det för då blir det troligtvis inte av. Men vi ska se, jag kan iallafall ett ackord, D, och det är ju mer än ingenting:)!

Nu ska jag ut och gå och insupa D-vitamin! Sen in till stan och till Ikea med mamma och A:)! Ha en mysig dag!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag har nya låtar ;D fast, jaa, d e ju min smak :P du tkr säkert int om dom ;P

2009-01-09 @ 14:27:58
Postat av: Josefin

Not so much tror jag:)

2009-01-10 @ 08:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0