- Frustration -

Jag blir så frustrerad på det här! Jag förstår ingenting av vad som står i statskunskap boken och jag har ingen lust alls att läsa. Jättestörande! Nå, har iallafall kommit tre kapitel fram i den ena boken och får väl känna mig nöjd..

Nu ska jag söka bra musik och sen proppa empparen full och sen ut och gå av min frustration. Jag vill att V ska komma hem, han får mig alltid att tänka positivt och får mina tankar på andra spår. Han säger alltid något smart som får mig att tänka om och inse att det faktiskt inte är så farligt som jag tror att allting är. Åh, dessa tråkiga kvällar i all min ensamhet.

Nej usch, nu ska jag sluta, deppar ju ner hela världen för ingen orsak egentligen. Tror jag ska gå och köpa mig en rejäl påse apelsiner och blir riktigt sockerhög:)! Ha en skön kväll!


Kommentarer
Postat av: e

min nya grej är smoothies på färspressad apelsin, frysta hallon ( bär) bananer och allt annat gott...det är så fräscht med såna vitaminbomber..testa om du har en stav förtås eller blender??

2009-01-20 @ 17:11:12
Postat av: Josefin

Okej, men jag har inte..min nya grej är vanliga apelsiner...:)

2009-01-21 @ 07:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0