- Day one -

Så har det nya året inletts. Gårkvällen var helt OK, inte helt jättebra men inte särskilt dålig heller. Anledningen till att jag inte var så taggad var för att jag var så otroligt trött. Redan klockan 23.30 sa vi båda att vi är rätt trötta och bra skulle kunna gå hem. Vi stannade såklart över tolvslaget och började det nya året med en kyss( :) ) men redan lite efter klockan ett var vi redo att beställa taxi hemåt. Jag tror ålderdomen börjar komma närmare...

Idag kom vi till Dalsbruk ,och btw den nya kommunen "Kimitoön", för att äta mammas goda älgstek, och jag var förvånad över att jag tyckte det var gott eftersom jag inte brukar vara så stor fantast av skogsdjur. Men älg var gott! V åkte sen hem eftersom han jobbar imorgon, men jag blir kvar och har lite jullov.

Har just kommit ut ur bastun och är alldeles jättetrött. Nu blir det nog tv - eller filmtittande och sedan sängen. Imorgon ska jag bara vara hemma och umgås med E och I tills de andra kommer hem från jobb. Ha en skön kväll! Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0