- What's wrong? -

Jag tror jag lider av någon form av "anti-shopping  - syndrom", eftersom jag just komit hem från stan och har köpt absolut ingenting alls!! Jag förde tillbaka blusen jag skulle, men valde att inte ta en likadan eftersom jag antar att det skulle gå precis likadant med den som med den jag redan hämtat tillbaka.  Jag tänkte att jag lika bra kan köpa något annat i stället, men problemet var att jag inte hittade någonting tilltalande över huvudtaget! Jag hade ingen ro att gå omkring bland alla kläder och glo, vet inte vad jag har för fel, förrut älskade jag att välja och vraka! Nå, om Alexandra kommer imorgon kanske jag får lusten tillbaka, hon är iallafall sällan den som går omkring tomhänt:)

Gick istället en sväng in i Supermarket, hah, konstigt att jag alltid hittar någonting i matbutiken:) Jag köpte vindruvor, mums! Ibland får jag rikitgt "himo" på vindruvor och då måste jag bara få vindruvor! Inget annat hjälper.

Ute är det världens snöyra på gång, och eftersom jag inte kom mig för att gå ut på dagen ska jag göra det nu, dessutom tycker jag mycket mera om att gå ut och gå då det skymmer, mera mysfaktor då. V kommer vid sju idag och efter att han igår fick den brillianta idén att vi skulle ha ett "Sagan om ringen" - maraton i helgen, antar jag att vi lite senare åker till Makuuni för att ladda upp med filmer. Jag tycker faktiskt att det var en riktigt bra idé, det är längesen jag sett filmerna och det bästa är faktiskt att se dom efter varandra så att man inte hinner glömma.

Ha en skön fredagskväll! Go'kväll!

Kommentarer
Postat av: mamma

hejsvejs!

Jo jag älsar snäyra.. sökte iIsak på isen hem idag alltså gick till dagis på isen via lilla masungsträsket och upp vid gamla bastun.. härligt! Ja, lyssna på tongåvan ikväll;;Krammamma

2009-02-06 @ 17:38:05
Postat av: e

ååååh jag vill cokså komma till åbo imorrn...buhuu.....p.s jag har himo på laku...men här finns int

2009-02-06 @ 17:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0