- Trögis -

Ops, har igen gått en tid:) Jag har verkligen haft fullt upp och har bara suttit framför datorn en snabbis igår. Igår kom jag tillbaka till Åbo eftersom jag skulle skriva min härliga statistiktent idag. Lovely! Jag kan gladeligen informera att jag definitivt inte är godkänd! Vilket skämt!

Idag blir det också en lång dag, har en liten  paus nu, och klockan 13 blir det sång. Sen har jag igen en massa död tid till klockan 16 då jag ska infinna mig på jobb. Puh, jag hatar död tid, skulle vara bättre att bara få hålla på i ett sträck. Hem kommer jag först efter nio ikväll:( Men det är alltid så kul på jobb så tiden bara flyger:)!

En kul sak, jag kan äta fast föda igen:)! Jihuu! Igår beställde vi pizza med V, som vi btw fick vänta på nästan 2 timmar (!), och jag kunde äta, visserligen tuggar jag bara med framtänderna och det tar en hel evighet, men jag KAN:)!

Nu ska jag göra franskaläxan tills i torsdag, även om jag själv finns i Bruke då, och sen ska jag gå in mot stan! Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0