- Smoothie utan mixer:) -

Morning, morning! Ännu en dag då solen lyser över vit mark! Härligt! Gick på en riktig långlänk igår och jag kostaterade att jag nog inte skulle klara en dag ens utan att vara ute! Det är så skönt att gå och då man kommer in känner man sig tusen gånger fräschare:)

Idag blir det skola, men först lunch med Pamela vid tolv. Har inte sett henne sen november säkert, eftersom vi båda läser så olika ämnen, men nu har vi statskunskap tillsammans och i måndags bestämde vi att vi ska lunch innan statskunskapen idag:) Skoj skoj!

Igår gjorde jag världens smarrigaste efterrätt till mig själv, en riktig energibomb! Alla håller hela tiden på och tjatar om smoothies hit och smoothies dit, men även om man är utan mixer, så som jag, behöver man inte gå omkring vitaminlös och deppa, gör en fruktsallad istället! Vi har ju tänder att tugga med, så det behöver inte insupas i lösform:)

Jag skalade och skivade apelsin, mandarin, vindruvor, äppel och persika och hällde sedan över lite av persika saften för att få mera sötsmak i skålen. Jättegott var det, bättre än allt godis! Problemet var bara att jag nog åt alldeles för mycket, eftersom jag hade ont i magen efteråt. Men det är definitivt värt det, så gott!

Nu ska jag bädda sängen och sen laga mig klar för lunch. Ikväll ska jag också presentera min uppsats i grupp, borde eventuellt förbereda mig. Det är dock först klockan 18 så jag borde hinna hem efter statskunskapen och kolla vad jag skrivit :)

Här är bilder på min mumsiga fruktcocktail!:) Slurp!

          
                              

                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0