- Plättar -

Så var dagen snart slut. Har i princip inte gjort något speciellt idag. På kvällen hälsade jag och I på hos moffa och snacka om att vi kom passligt, han hade just lagat plättar! MUMS! Jättegoda, världens bästa tror jag nästan:)

Imorgon åker jag hem till Åbo igen, saknar V:( Men jag måste säga att jag trivs mycket bra med att bo såhär nära hem, det är helt som semester att komma hem lite nu och då och få koppla bort skolan:)

Uppsatsen ska jag ta i tu med imorgon, puuh, hoppas det går snabbt undan så att jag skulle kunna vara "ledig" på helgen. Jag ska vara flitig som en myra. Nu blir det bastubad och sen sova. Tror att btw håller på att bli sjuk, ont i halsen och riktigt "tung" i huvudet. Hoppas det inte utvecklas...

Godnatt för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0