- Öm och tjock -

Usch och fy! Ska jag alltså sittä här i två dygn och ha ont i munnen? Jag har alltså idag varit och dragit ut mina visdomständer och jag kan säga att det är inte direkt kul! Okej, jag har som tur inte någon som helst tandläkarskräck men fy fasen för bedövningen! Det var ju det som gjorde ont! Dessutom bedövade den här tandläkaren som om det vore det han fick betalt för! My god, jag kan alltså inte röra min mun över huvudtaget och min tunga vet jag inte ens om att jag har! Nice! Men jag måste säga att tanläkaren var helt huippu, jag kände inget av ingreppet, och på 2 sekunder hade han rivit ut en av mina små vänner, som faktiskt inte var små alls, snarare gigantiska!

Efter ingreppet var jag tvungen att gå till skolan på sociologiträff. Haha, kunde knappt diskutera något alls och även om de andra nickade medhållande då jag kommenterat någonting i uppsatsen, tror jag inte att de hörde ett skvatt av vad jag sagt. Hallå, jag hör ju faktiskt själv hur svårtförstådd jag är! Dessutom fick jag sitta med ett papper vid munnen hela tiden, så att jag inte skulle dregla helt fullt helt omedvetet, igen på grund av att jag inte känner någonting! Jag vet, fräscht!Men jag är bedövad ända upp till öronen, bokstavligen!

Nu ska jag lägga mig ner på soffan med min kompis ispåsen och kolla Friends, borde klockan fyra dra iväg till Anna men jag tror att det inte blir något av det hela, känns som om bedövningen håller på att släppa, och då börjar det värsta! Ha en trevlig dag ni andra! Ska bjuda på en bild i all min misär!



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hahha! Så du int ska dregla:) Jag gör aldrig det där, aldrig! Dom får snällt tråma me mina andra enomra tänder.

2009-02-19 @ 13:25:44
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se/
Postat av: mamma

Jaså du, nu vart d över.. visdomen for!!reijo är en urduktig kirurg.. undrar bara om man faktiskt behöver bedöva sååå fruktansvärt som jag vet han gör !!? Men sov u så blir det bra sen, säger mamma!Kramamma

2009-02-19 @ 13:28:37
Postat av: Josefin

2009-02-19 @ 14:38:53
Postat av: e

och håll myki is läääänge...

2009-02-19 @ 18:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0