- Hejdå Alina -

Vår söta, snälla whippet Alina blev en ängel i hundhimlen idag:( Hon har varit rätt sjuk sista tiden men idag blev det sista dagen på jorden för henne. Jag har alltid tyckt så mycket om Alina, och nu har vi ingen whippet kvar. Känns konstigt eftersom jag har haft whippetar omkring mig hela livet. Tur har vi fina Alma kvar, förhoppningsvis länge ännu!

Har just skickat min förbenade uppsats till alla medlemmar i min grupp, att det ska vara så svårt att få alla jäkla sidonummer och allt annat tjafs att funka. Men nu räcker det iallafall, jag orkade inte stressa längre! Imorgon ska jag till tandläkaren här i Åbo, de ska kolla mina jäkla vuxenhetständer och förhoppningsvis tar de bort dem imorgon så jag slipper ha dom kvar!

Nu ska jag facebooka lite och sen lägga mig på soffan och njuta av måndagens härlighetsprogram!:) Go'kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0