- Happy birthday to me! -

Grattis till mig på 21-års dagen! Dagen har börjat alldeles super. V steg upp tidigt och jag, som låg i sängen och lekte att jag sov ( precis som då jag var fem, jag vet ), bara väntade att han skulle komma och väcka mig med kaffe på sängen. Efter en evighet kom han äntligen men han hade inte kaffe på sängen , eftersom han påminde mig om att senast han hämtade kaffe på sängen åt mig spillde jag ut kaffet i hela sängen och på mig själv, så det var kanske lika bra att inte riskera samma sak igen:)!

Han hade dukat jättefint med kaffe, juice, hallonsoppa, smörgås och mina favorit " Rice Crispies":) Slurp! Efter morgonmålet var V tvungen att sticka på jobb, men jag sitter fortfarande i morgonrock och njuter:) Dagen ska jag fortsätta med sång klockan tolv och så måste jag hitta en vändagspresent till V:)

Såhär födelsedagen till ära ska jag bjuda på en bild på födelsedagsbarnet själv:) Tadaaa!




Kommentarer
Postat av: mamma

Hejsvesj!

Grattis gumman.. en jättefin bild! Kan du tänka dig att du fyller 21 redan? Inte pappa och jag, vi tycker du skall fylla 12...Vi ses!Krammamma

2009-02-13 @ 10:28:59
Postat av: Josefin

tack, men hallå 12?! Lite får ni väl hänga med:)

2009-02-13 @ 13:47:41
Postat av: Nathalie

Grattis :D o fin bild :D e d jag som har fotat med din kamera? :) jag tror lite d ;)

2009-02-13 @ 14:29:02
Postat av: Emelie

grattis ;)

2009-02-13 @ 21:03:40
URL: http://mperfection.blogspot.com
Postat av: Heni

grattis Josefin!! (: gammal som gatan höhö :P :D

2009-02-14 @ 08:35:18
Postat av: Josefin

Tack Emelie och Heni:)! Jepp, gammal är man nu...usch

2009-02-14 @ 09:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0