- Tidig väckning -

Morgon! Tog visst en liten bloggpaus igår, men jag hade faktiskt inte tid med att blogga eftersom jag var hos Anna hela eftermiddagen och fixade med min uppsats. Men nu är den inskickad och allt är frid och fröjd:)

Usch, jag har stigit upp klockan 7 idag! Vår lärare klämde in en extra franska idag halv nio, före den egentliga franska timmen kvart över tio eftersom vi missade en lektion vid påsk. Men det är inget problem, jag tycker egentligen det bara är skoj med franskan. Men det är inte direkt kul att stiga upp 7 då man inte gjort det på flera månader.

Jag har skola till tre idag och efter det ska jag hem och tvätta fönster big time! Jag har fortfarande inte gjort det fast jag pratat om det i evigheter. Så idag ska det bli av! Något annat inplanerat har jag inte. Hemmakväll antar jag, och det är inget fel med det heller:)

Ha en bra dag! So long!

Kommentarer
Postat av: henrica

josefin, ja vet int om ja kommer på sociologin idag heller, har nämligen sista franska lektionen snart. ch vet inte hur länge den kommer att räcka.. ):

2009-04-21 @ 11:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0