- Skärtorsdag -

Natten gick förvånansvärt bra, och alla djur sov från klockan elva till klockan sju! Jihuu! Fast jag vakna klockan 6 och var helt säker på att jag snart skulle vara tvungen att stiga upp så jag försökte hålla mig vaken till varje pris. Snart somnade jag dock, och vaknade vid nio.

Fick just ett samtal av Susanna som frågade om jag kan ta hand om deras söta Alicia en stund medan de bygger lite  hus. Det var längesen jag såg Alicia så det ska bli skoj:)! Även om det bara är en liten stund. Sen ska jag hinna med en långlänk med Alma. Ikväll blir det lite get together här hos oss, skoj att se lite gamla vänner igen:)

Men nu dammsugning och sen disk. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0