- Onsdag -

Så var uppsatspresentationen förbi. Det gick helt ok, även om jag inte hade en aning om vad jag satt och pratade om. Trevligt. Godkänd borde jag vara iallafall, hej studiepoäng:)!

Efteråt kom Anna till mig för att försöka fixa vår printer tillsammans med mig. Tyvärr fick vi den inte att fungera, så jag styr mitt hopp till M. Nu borde jag egentligen tvätta fönster och städa, nej, jag gjorde det inte igår av en helt enkel orsak. Jag tror inte att någon skulle välja att städa framom caramellwiener och glass. Inte jag iallafall!

Dessvärre tror jag att fönstren får bli för idag också, jag kan ju göra det imorgon. Nu blir det matlagning och eventuellt en prommis efteråt. Idag lyssnar jag helst på Gary Go med låten Wonderful. Lyssna ni med! So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0