- Muffins och tivoli -

Lördagen börjar lida mot kväll. Dagen har hittills varit hur bra som helst. Det är säkert vädret som gör det! Jag började dagen med lite Friends, kändes som en evighet sen sist, men då jag visste alla skämt i förtid förstörde det lite " länge sen sist " - känslan:)

Efteråt ringde A och M och jag och V mötte upp dem i stan på gågatan. Där satt de på Café Brahe och lapade sol, vi köpte snabbt varisn kaffe och muffins och joinade dem:) Härligt sommar!

Efter det drog jag och V vidare till Mylly och sen iväg mot Tivoli Sariola med V's syster. Jag åkte ingenting eftersom jag vet att jag börjar må jättedåligt efteråt. V sade att man inte kan börja må dåligt av Sariolas karuseller men gissa vem som fortfarande mår illa..hihi:)

Senare ikväll ska vi antagligen bort på "fest", vilket jag tror att kan bli riktigt skojigt:) Har ingen aning om vad jag ska sätta på mig, antar att det får bli något från gårdagens köp. Men nu dusch och sen fixning,  ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0