- Måndags cykeltur -

Oj vad skönt det var ute fortfarande! Solen lyste för fullt på oss då vi fillade iväg till Uittamo stranden. Det var så skönt och vi satt en lång stund uppe på berget och bara njöt. Vi funderade på sommarplaner och annat kul vi ska hitta på inom en snar framtid:) Jag har siktat in mig på en resa, eventuellt till någon europeisk stad, i juli, då V har semster, men jag är rätt säker på att jag inte får ledigt från jobb. Sommarrean och annat tjafs då. Usch för rea då man själv ska jobba!

En södernresa ska vi nog också göra iår, men jag tror att den får bli lite närmare vintern. November eller januari, då man har fått nog av Finlands lama vinterväder.

Nu ska jag tröstäta lite choklad eftersom min tentläsning har gått så dåligt. Hoppas jag imorgon bitti är jätte på hugget och plötsligt är en jäkel på statistik. Franskan kommer att gå halvbra, jag har inte orkat läsa så mycket. Kanske jag klarar det ändå. Nej nu joinar jag nog V på soffan, en skål med glass skulle inte heller sitta helt fel. Gonatt!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0