- Familjebil nr. 1 -

Morning! Så var det lördag igen då. Sjukt. Men trevligt:) Såklart att solen ska vara gömd bland molnen nu då både jag och V är lediga. Hoppas den kommer fram snart.

Förresten den som säger att Fiat Punto är en liten bil, dit ingenting rymms, tycker jag att ska tänka om. Den bilen om någon, är en familjebil! Igår hämtade vi V's cykel från Kaarina och efter att vi efter femton minuter lyckats klura ut vad koden till cykellåset var, skulle V cykla hem den till oss. Men, såklart började det regna och vem vill cykla i regnet? Det var inget annat att göra än att trycka in den i bilen, och DET GICK! Haha, gud så jag skrattade och gud så sjukt det såg ut, men vi körde cykeln till oss i V's Punto:) Det rymms verkligen allt i den bilen! I somras köpte vi ett köksbord och två stolar och också de fick vi intryckta i bilen. Jättebra bil med enormt mycket utrymme, iallafall om man vill!

Tur att vi hämtade den för på kvällen slutade det regna och då cyklade vi iväg till Makuuni och hyrde film:) Det är kul att cykla, och speciellt om våren känns det som om man är fem år igen och vill cykla hela tiden, bara för att man kan!

Nu ska jag fortsätta med dagen, som dessutom började väldigt gott med hallonsmoothie:) Den som inte hört Milow - Ayo Technology, måste göra det! Sjukt skön låt. En omgjord verison av Timberlakeans då alltså. Trevlig lördag! À bientot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0