-Back in business -

Hemma efter en jätterolig vecka i Sverige:) Jag har verkligen inte funderat på någonting utan bara njutit av min lediga vecka:) Jätteskoj har jag haft! Kul att  E och M hann komma in via oss en sväng på kaffe innan mamma och pappa kom hit, sen fortsatte de alla iväg upp mot Vuokatti. Kul att sitta tolv timmar i bilen, NOT!

 Men nu är det tillbaka till vardagen som gäller för mig och det första jag måste ta i tu med är att tvätta byket från resan. Jag hatar att saker och ting blir och hänga så jag vill gärna fixa undan allt så snabbt jag bara hinner. Sen ska jag också inviga min nya jacka med en lång promenad, tänka sig att våren har kommit till Åbo också. Fast lite störande är det nog att det fortfarande finns snö kvar på gräsmattan utanför huset, usch!

Jaja, men nu ska jag sätta igång! Trevlig fredagsstart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0