- Vitt -

Har igen inte hunnit blogga så mycket då jag har  varit på jobb och kommit hem så sent om kvällarna. Egentligen har jag inte så mycket att berätta heller, men en sak är kul, det har kommit snö:)!!

V väckte mig idag och ville visa mig något, ledde mig till köksfönstret där hela Åbo låg vitt utanför:)! Jättefin utsikt, allt ser så rent och fint ut. Hoppas det skulle bli en härlgit vit vinter i år.

En annan trevlig sak är att jag, med A och N ska åka till Sverige om två veckor och hälsa på E och M:) Jippi, ska bli jätteskojigt att få resa bort lite. Tyvärr kan inte V komma med, han får inte ledigt från jobb, och allra minst nu i december då det annars är full rulle där.

Idag blir det skola och sedan lovade jag att jag kan jobba ikväll igen. Men imorgon är jag helt ledig, i och för sig borde jag kolla in sociolgin och italienskan lite. Nya Wiklund öppnar idag också, kanske jag tittar in där innan jobbet.

Nu ska jag koka kaffe och sen tvätta byke:) Laters!


Kommentarer
Postat av: mamma

Hejsvejs!Tvätta byke i 60 grader,eller? Ja. vad vackert det var från ert fönster, då det var vitt ute..!Här slaskar det och är grått, ja min favvo Wiklund öppnar ju, jippii nu kan jag handla mycket gratis igen!!Ha en ra dag, vännen!Krammamma

2008-11-20 @ 09:03:34
Postat av: J

Jepp:) Ha en bra dag du med!

2008-11-20 @ 09:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0