- Only -

Hemma efter en lång och stressfri dag på stan. Det var längesen jag gått alldeles i lung och ro på stan och haft hur mycket tid som helst att välja kläder och prova dem.

Dessutom har jag idag, för första gången på väldigt länge, handlat i Only. Där brukar jag nuförtiden inte köpa någonting, men det har inte att göra med att där inte skulle finnas någonting, det är bara det att musiken är så hemsk där att jag inte klarar av att vara där inne mer än två minuter högst! Idag spelade de tack och lov helt lugn musik och då passade jag på att kolla in utbudet:) Jag hittade två jättefina tröjor, vilket passade mig ypperligt nu eftersom mitt klädskåp fullkomligt skriker efter varma och fina vinterkläder. Perfekt!

Nu ska jag baka en kaka, chokladkaka med hackade mandlar, yummie:) V slutar först 19.00 idag..hata! Go'kväll!

Kommentarer
Postat av: e

åhh d sku jag behöva efter denna dag....

2008-11-26 @ 18:31:35
Postat av: Nathalie

shoppa, shoppa, shoppa :)

2008-11-26 @ 20:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0