- Kväll -

Fasen också, gick inte såå bra för min favorit Koop idag. Hoppas att han ändå går vidare, hans röst är bara för härlig! Efter Idols blir det bastu och sedan är dagen förbi, imorgon åker jag hem och då får jag träffa min V igen:) Jei!

Fick ett mail av min italienska lärare också, tydligen ska det komma en tvättäkta italienare till vår lektion imorgon och vi ska förväntas klara av att diskutera med honom! Jösses, jag kan på riktigt inte uttala mig om någonting på italienska, jag har inget ordförråd, och något säger mig att det behövs för att klara av en diskussion!Hmm...kanske jag klarar mig med att le och hålla med:)

Nu sista "artisten" i Idols! Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0