- Josefin och djungeltrumman -

Usch, jobbigt att vakna upp med huvudvärk! Riktigt störande, men tack och lov kunde jag börja dagen med kaffe idag, så det lär hjälpa:) Igår blev det ganska sent i kämppän, vi var hemma vid en elva tiden:) Helt asakul var det! Vi fixade ( och med vi menar jag V ) alla instrument, lampor, högtalare och andra grejer så att det nu ser riktigt fint ut:) Jag övade på min sång och sjöng en hel del annat också, och dessutom spelade jag trummor! Och jo, jag suger fortfarande på det! Helt seriöst, det enda jag lärde mig var något slags groundbeat och sen då V lärde mig hur jag kunde coola till det lite tappade jag totalt bort mig. Groundbeatet har jag ändå någorlunda under kontroll nu, även om jag säkert har glömt allt tills nästa gång. Dessutom finns det ju nog en hel massa olika groundbeatt, men jag har iallafall "lärt" mig ett och är nöjd! Jag tänker inte ge upp, jag ska nog lära mig de andra också! Jag SKA lära mig:) Men och andra sidan  är det helt trevligt att se på då V spelar också, det är helt OK för min del..;)

Idag har jag bara lektion från 13-15, igen, och resten av dagen ska jag bara slappa:) Väntar att posten ska komma, jag har en känsla av att våra foton kommer idag. Och dessutom är torsdag veckans bästa postdag, det kommer Seiska;) Wohoo! Vad månne Johanna Tukiainen har hittat på den här veckan?

Enjoy!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Du kan ju int öppet gå ut me att du läser Seiska i boggen, det är ju så fullkomligt pinsamt :P

2008-11-13 @ 12:04:16
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0