- Irri!! -

Trevligt att bli informerad om att dagens föreläsning i sociologi är inhiberad då man redan står utanför dörren till salen! Gud så störande, jag menar, skicka mail för böveln!!

Sitter nu med en kompis i skolbibban och är irriterad. Ska på jobb först klockan 16.00, hur ska jag fördriva tiden?!

Färgade håret igår också, mörkbrunt. Är helt nöjd med resultatet:) Kanske lägger upp en bild lite senare.

Jah, ska väl fortsätta att vara irriterad då..fy vad jag kan reta upp mig på sånt här! Usch!


Kommentarer
Postat av: ..:emmi:..

Lite samma sak hände mig imorse... skitstörande..

2008-11-04 @ 18:06:42
URL: http://emppu.blogg.se/
Postat av: Kenny

böveln...?? de va ett nytt ord igen! :P

2008-11-09 @ 10:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0