- Deppväder -

Hujj, vilket äckligt väder. Det regnar och blåser så mycket att jag tror att taket ska flyga av huset. Jag antar att det är det här som kallas höst. Usch! Tack och lov finns det ljus och lampor man kan tända för att inte helt befinna sig i höstmörkret!

Hade idag diskussion med italienaren. Det gick som väntat, alldeles pinsamt skit! Jag kunde inte kläcka ur mig någonting vettigt och då jag försökte mig på någonting blev det helt fel! Men vad gör man, kom iallafall ganska långt med att skratta och se glad ut:)!

Nu ska jag läsa lite på italienska förhöret vi har på onsdag och sedan vänta på att V kommer hem så att vi kan åka och träna:) Men först ska jag definitivt äta glass, yummie! Lyssna på Katy Perry - You're so gay, den är konstigt bra!:)


Kommentarer
Postat av: Kenny

Å ingeting skrev du om er lilla incident eller hur man nu skriver de..:)igår ikvällas! :D hehe!!

2008-11-10 @ 18:14:56
Postat av: Alexandra

Kenny: Det ska vi int diskutera. Alls. :)

2008-11-10 @ 18:35:52
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se/
Postat av: J

Haha, nej, det är inget vi disukterar:D

2008-11-11 @ 08:55:41
Postat av: ..:emmi:..

Man blir ju helt nyfiken..vad är det för incident..:)?

2008-11-11 @ 14:42:14
URL: http://emppu.blogg.se/
Postat av: nathalie

den där "incidenten" va jätterolig :DD haha

2008-11-11 @ 17:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0