- Bråttom -

Dags för jobb igen då. Har en timme på mig men kan tyvärr inte slita mig från att sitta och titta på Friends. Tror att jag eventuellt utvecklat ett beroende...

Nu på morgonen hade jag en muntlig tent i finska där jag var tvungen att prata med en professor om varför jag studerar det jag gör och annat som har med min utbildning att göra. Till min förfåning var jag inte alls nervös, tvärtom, det kändes helt naturligt att prata finska på det sättet. Jag antar att det har att göra med att jag pratar finska hemma varje dag och med det facto att jag jobbar på en helfinsk arbetsplats:)

Och ja, grattis till Barack Obama, äntligen har amerikanerna använt sitt förnuft! Det var på tiden!

Nu MÅSTE jag laga mig i ordning, annars bli jag jättesen:)! Ha en bra dag och lyssna på Anna Nalick - Breathe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0