- Jobb -

Morning, igen:)! Gårdagens chokladkaka lyckades inte särdeles bra. Den såg alldeles perfekt ut då jag tog ut den från ugnen, men sedan då jag skulle vända den på fatet, lossnade den inte, så jag var tvungen att vippa tillbaks den i formen, och efter det såg kakan mest ut som ett stort skämt! Jag stod säkert och skrattade fem minuter, och då V frågade om den verkligen ska se ut sådär, skrattade jag ännu mera! Tack och lov smakade den lite bättre än sitt utseende:)

NU ska jag verkligen läsa sociologi, börjar få lite panik. Tack och lov är det en hemtent, så det " enda" jag behöver är att bekanta mig lite mera med  materialet. På dagens agenda står det enbart jobb, 15-21. Bäst att jag tar i tu med läsningen nu. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0