- Snö -

Nu har jag faktiskt läst lite läkemedel...jeii...stolt! Men jag har typ inte märkt att det är MASSOR med snö ute!! Hallåå, det är ju vår! Det var ju vår!?..deprimerande!jag såg en tussilago i Dalsbruk, och det betyder vår för mig! Men tydligen inte...snöplogen plogar på för fullt här under balkongen..haha..alltså på infarten under balkongen!..Nåja, hoppas det smälter fort bort, jag vill inte ha mera snö!..Nu borde jag nog göra något vettigt, sitter och hör på Radio Vega Nyland som just nu sänder ett program om KOR! Herregud, kanske Radio Vega Nyland också borde göra något mera vettigt! Dessutom är Radio Vega Nyland helt jätte massor sämre än Radio Vega Åboland, tycker jag, inte för att jag brukar lyssna på nån av dessa kanaler.....:Ö...aldrig...!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hejsvejs!
Jo, snö ,snö änu mera snö i morron.. är du i skick igen? Hoppas d..ingen har blivit smittad ännu här hemma..få se när, tat lugnt och ät vitlök!Krammamma

2008-03-26 @ 22:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0