- Nöjd -

Just det, nu är jag nöjd! Jag har städat varenda liten vrå i denna lägenhet, och när jag ändå hade ilet på passade jag på att städa klädskåpet också! Jeei, för mej! Lyssnade till en massa gamla låtar som jag lyssnade på för flera år sedan! Herregud vad mycket minnen det finns i gamla låtar, och hur många personer man kan koppla till så många låtar. Intressant! Efter städandet tog jag en låååång prommis ute i solen, NU är det vår! Snön smälter som bara den.
   
Usch, drömde inatt IGEN att jag dör av ett bombnedslag! Har drömt det tre gånger nu,+ att jag en gång drömde att jag dog utav trycket då ett flygplan krascha!jamena, what's wrong with me?! Och det är inte bara jag som dör, oftast är det min pappa och min äldsta syster också! Helt hemskt! Inatt slog en bomb ner i Dalsbruk!
   Måste söka upp vad det betyder, hoppas det betyder någonting trevligt. Brukar inte hemska drömmar ha en motsatt betydelse....?

Ikväll skall vi iväg och fira V's systers födelsedag. Det blir middag eller bio, eller middag och bio. Ska bli helt skoj, även om en av mina kompisar också fyller år idag och jag gärna skulle gått på hennes fest i Åbo. Men dagens happening var planerat sedan en tid tillbaka och det är otrevligt att backa ur. Måste fira med kompisen någon annan gång bara! Nu blir det Friends tills V kommer hem!..

Dagens låt måste bli Björn Rosenström - Het (remix), bara för att det var såå länge sen jag hörde på den!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lååång PROMMIS!!! UUH!! :P

2008-03-29 @ 13:49:46
Postat av: Josefin

haha!:P

2008-03-29 @ 13:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0