- Helsingfors -

Så var vi tillbaka i Helsingfors då. Känns..hmm..väldigt litet här:P, men det är ju "vårt" och vi är vana vid att köket är så litet att vi är tvugna att gå in dit i omgångar:)! Nåja, sände just en bostadsansökan till en förmedlare så får hoppas att de hittar något passande! Skulle vara trevligt med någon ljus, öppen lägenhet, kanske vid Aura å:)!  Nu är jag väldigt trött och det ska bli ljuvligt att krypa ner i egen säng och bara ligga och njuta av " Desperate Housewives" på TV, en hel timme! Jee! Måste vara världens sjukaste, vridnaste, bästa och roligaste serie som går just nu:)! me likey! Imorgon skola igen...usch...funderar på att stanna hemma o städa, till och med det är trevligare än att sitta där och höra på dåliga kirurger som försöker övertala alla att bästa sättet att lindra ALL form av smärta och brutna ben är smärtstillande piller, helst Burana!..I mean please! Nå, lite kvar, sen är det sommar! Jag vill ha sommar nuuu! Sol, sommarkläder och glass! men just nu vill jag försvinna i de desperata och perfekta kvinnornas värld, för att sedan somna och vakna upp i min mindre desperata värld och i min mindre perfekta lägenhet:/nåväl, à demain!

Jennifer Lopez - Mile in these shoes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0