- Sämsta möjliga -

Vilket jäkla skitväder alltså, kan det bli värre!?! Vad är det här?? Hatar den här sommaren..usch, det är ju deprimerande! Nåja, får väl söka resor till hösten nu bara...

Jag vill gärna också få veta om jag kommit in till skolan eller inte..det börjar dra ihop sig! Jahapp, nu kom posten, inget brev från Akademin ännu inte...

Det var Ruis rock och Baltic Jazz förr helgen. På fredagen var vi på Ruis Rock, jättevarmt och härligt väder var det, dock vet jag itne om jag är riktigt den där festival typen. Dessutom var Nightwish konsert helt dålig, och jag kan inte ens påstå att jag gillar dem men det var det enda band jag visste vad som var typ så dom kollade vi på:)

På lördag var jag barnvakt i Bruke till min lillebror som orkade vara vaken och igång på jazzgatan ända till 00.30. Sen for vi hem och han somnade genast i bilen:) Stackarn. På söndag fick vi trevligt släktbesök från Sverige, jättekul att träffas. Dessutom träffas vi en gång till i augusti då det blir bröllop för hela slanten:) Det ska bli så kul!

Idag ska jag på jobb klockan 15.00 men före det borde jag hinna hämta min present till V som fyller år på måndag. Jag ids inte skriva vad jag har tänkt köpa här på bloggen ifall han råkar läsa det, och ifall han råkar bli svensk..:P..

Nu ska jag börja min dag...vet inte med vad, men något trevligt ska jag nog komma på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0