- Sommarstress -

Oj, jag är säkert världens sämsta bloggare för tillfället, hinner inte alls blogga något. Men det kommer anatagligen att vara så nu också, det är sommar och jag har mycket för mig på dagarna:P

Har haft tre dagar ledigt nu och de börjades på stugan med syster A och hennes M. Vi hade jätteskoj och åt grillat och badade bastu hur länge som helst:P Vi måste göra om det! PÅ måndag for jag och V till Klosterbacken här i Åbo. Det var intressant att se hur allting såg ut på 1800 - talet här, mycket verkligt gjort, sånt gillar jag! Efter det blev det kaffe på Stockmann och sen ett varv till Bauhaus och Ikea:) Klockan 21.00 började vår bio, " What happens in Vegas". Den var helt okej, lite torr ibland men Diaz och Kutcher är sååå söta:P

Igår handlade vi bord på Ikea och sedan stolar från Koti Idea, NU äntligen är köket klart! Great! Och jag trivs för fullt där nu, innan tyckte jag sådär halvt semi om det:P

Idag har jag jobbat och just ätit pizza, nej mamma inte fryst, utan V's egengjorda! Ikväll ska jag ta det lugnt, äta drottningstrut på balkongen:)

Som sagt lär jag vara seg en tid framöver igen, men hang in there;)

So long, och njut av sommaren!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hejsvejs!

Vilken tur att det inte var en e.pizza.. du är värd en drottningstrut tycker jag min lilla prinsessa :)

Va kul att ni har köket lika fint som allt det andra, nåja V:s grejor i erat sovrum är väl lite stora.. ja, alltså hans musikgrejor, för att ingen skall kunna missförstå..fniss!Vi ses snart det blir ju Baltic Jazz med 27 grader och sol på fredag.-Välkommna!Krammamma

2008-07-02 @ 23:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0