- Snart dags -

Ja, snart blir det dags för bröllop, inte mitt såklart, men syster E's och hennes M:) Det ska bli så kul! Förra veckans onsdag, ja exakt för en vecka sedan, hade vi ordnat möhippa för E. Hon tyckte det var jätteskoj och var nöjd med det vi ordnat:)

Och Ps. Jag kom in till Akademin! Jei! Nu är hösten och allting säkrat, jag VET vad jag gör:P Känns jättebra!

Hmm, vad annat. Dom har äntligen lovat värmebölja till helgen, sol och varmt, kunde inte uppskattas mera lixom! Skönt att jag är ledig på fredag, då ska jag sola!

Nu ska jag städa här och sedan laga mig färdig, ska på jobb!

Dagens låt får nästan bli Sarah Bareilles - Las Vegas bara för att den är så skön..:) Det finns för tillfället många bra låtar, men den är en som passar idag!:)

Ha en skön sommardag! Laters!

Kommentarer
Postat av: Emmi

Grattis till ÅA-platsen!

2008-07-24 @ 06:50:17
URL: http://emppu.blogg.se/
Postat av: Josefin

Tack!

2008-07-24 @ 09:06:08
Postat av: mamma

Hejsvejs!

Hur gick det med solandet? En fin dag har det varit! Vi ses , ha det bra!krammamma

2008-07-25 @ 22:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0