- In the summer time, when the weather is hot -

Så var det helg då, och hör och häpna; hetta!! Jess, nu har sommaren kommit för en helg! Passar perfekt! Hade ledigt igår och låg i Kuppis parken och sola tills jag inte orkade pressa längre:P Sen då jag kom hem märkte jag att jag troligtvis pressat min rygg för länge, alldeles röd, great! Nåja, idag syns det knappt längre så det är dags att bättra på lite, man måste för fasen passa på nu då det finns en chans! Men utan solkräm går jag inte nära solen, är faktiskt livrädd för all strålning...

Idag jobbat, snart kommer V hem från jobb och då blir det dags för Mökki - life. Jag ska tvätta bilen;) Något sådär allt för länge ska vi nog inte leka Mökki - life eftersom vi kommer hem till kvällen och ska ut och fira en av V's kompisar som fyller år. Det ska bli jättekul:)

Men nu ska jag ta in byket och sedan göra mig klar! Ha en trevlig helg alla, det ska iaf jag ha!:)

Dagens sommarlåt eller whatever låt, den är skitbra Coldplay - Viva La Vida!! Ett måste om man inte hört den!

(Hint hint syster E, ditt favvoband!)

En till, Lady Gaga - Just dance...sommarhit!

Nu går jag..:)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Viva La vida ha jag haft länge :D men dom har flera bra låtar som jag har, från deras nya album :)

2008-07-27 @ 10:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0